תכנון / שרטוט

מקצועיות מיוחדת בשרטוט וחלוקת השטח בהתאם לצרכים והמגבלות

עיצוב פנים

מגשימה לכם חלומות, כשהשרטוט לובש קונספט, צבע וסטייל.

התמחות מיוחדת בעבודה עם המגזר החרדי. מציאת פיתרונות בהתאם לדרישות, שטח קטן וצרכים גדולים במסגרת התקציב...

אודות

אביגיל רביד

אדריכלית ומעצבת פנים למעלה מחמש עשרה שנים, במהלכן, יצרתי ועצבתי בתים למגורים וחללים מסחריים, בארץ ובעולם. לכל יצירה בעיצוב ובניה, אני מקבלת את ההשראה, מהאדם שבמרכזה. חשוב לי שירגיש בבית משלב התכנון, לאורך שלבי הבניה, עד לכרית הנכונה על הספה הנוחה. אני מאמינה שהבסיס לעיצוב נוח ונעים לחיים בו, טמון בהבנת צרכי הלקוח, טעמו האישי, אופיו המשפחתי או העסקי, מסגרת התקציב והזמן שלו והקפדה על כל אלו. לתפיסתי בתהליך תכנון מוצלח, הלקוח מקבל המחשה מקסימלית של התוצאה. זאת ברמת השרטוטים הפרטניים, המגע עם החומרים, ראיית האור והצבעים ובמיוחד של חלוקת החלל והזרימה בו.

אני מאמינה בעיצוב עמיד וגמיש לדינמיות של המתרחש בו, עיצוב שמתחשב בהתנהלות בחלל בהווה והשינויים המשפחתיים/ העסקיים בעתיד. עיצוב שהוא פרקטי, פונקציונלי ונותן במה נוחה לאופי ולסטייל של החיים בו.

תהליך בניה מוצלח, הוא כזה בו הלקוח, מרגיש בטוח ושקט בידיעה שאני בפיקוח עליון על הפרויקט למענו, מצוידת בהבנה טכנית מעמיקה, במגוון חומרים ושליטה בכל שכבות המבנה, מיזוג/חשמל/אינסטלציה/ בידוד/ תאורה וכל האלמנטים בבנייה. ידי תמיד על הדופק, מקפידה שהכל במקום ובזמן, עד לשלב הגימור המושלם. עיצוב פנים ואדריכלות הם עבורי, אמנות שבהמשך חיים בה. אהבתי לתחום, היא חלק בלתי נפרד מאהבתי לאנשים. אשמח להיפגש עמך, לקראת התהליך החשוב והמרגש שבפתח דלתך. לתת תשובות לכל שאלותיך, להבהיר ולדייק, את האתגר שלי ביצירת החלל שלך.

פרוייקטים

השירותים שלנו

סל השירותים הניתנים בסטודיו

תכנון אדריכלי

תכנון מיטבי של חללים פנימיים במבנים, הינו תהליך מובנה המלווה בסקיצות ראשוניות, הדמיות, ותוכניות עבודה מפורטות.

בתום התכנון, מקבל הלקוח סט תוכניות עבודה לביצוע של בעלי המקצוע השונים. בהמשך הפרויקט, סיוע, ייעוץ וליווי בעת בחירת החומרים, פיקוח אישי בשטח על התקדמות העבודה, תוך תיאום העבודה בין בעלי-המקצוע, ומשם לשלב הסופי- עיצוב הבית והום סטיילינג.

עיצוב פנים פרטי ומסחרי

עיצוב פנים מתאים לכל אדם ולכל כיס, מציג כמה חלופות עיצוביות לחלל אשר מנצלות את השטח בצורה מיטבית, תוך שמירה על פרקטיות וייחודיות, חשיבה מקצועית על מיקום הקירות והרהיטים, כמות האור הטבעית והנתונים הבסיסיים של הדירה.
עיצוב פנים מתחיל מתכנון נכון, המתבסס על הקשבה ללקוח והבנת צרכיו, ומתאים הן לשיפוץ מבנים ישנים, והן לבנייה של מבנים חדשים. לעיתים עיצוב מצריך שינוי פיזי משמעותי (שבירת/בניית קירות) ולעיתים השינויים מינוריים יותר, תוך התבססות על הקיים.

הום סטיילינג

הום סטיילינג הינו שירות שבאמצעותו ניתן לשדרג כל מבנה, ולהעניק לו מראה חדשני ועדכני בקלות ובמהירות.
השירות כולל יעוץ, ליווי הלקוח לחנויות/אולמות תצוגה לשם בחירת רהיטים, אביזרים, צבעים, תאורה ועוד.
העבודה מתבצעת בשיתוף פעולה מלא ביני לבין הלקוח, תוך שמירה על סגנון עיצובי ומציאת פתרונות יצירתיים שיעניקו התאמה מלאה של המבנה ללקוח ובתקציב אשר מותאם באופן אישי.

פעמים רבות ניתן לעשות שימוש ברהיטים קיימים, על ידי ביצוע שינוי קל כמו ריפוד מחדש או צביעה מה שמוזיל את העלויות באופן משמעותי.

הום סטייג'ינג

הום סטייג'ינג היא נישה בתחום עיצוב פנים והום סטיילינג. מטרתה היא להעלות את ערך הנכס כמה שניתן, אך בהשקעה מינימאלית, המתאפשרת על ידי ניצול מיטבי של הנתונים הפיזיים הקיימים כבר בשטח ליצירת פתרון עיצובי מעניין.
כך מתאפשרת מכירת הנכס בזמן הקצר ביותר ובסכום מרבי.

במקרים של מכירת נכס, אין הצדקה כלכלית למוכר לבצע השבחה יקרה של הנכס, ולכן מסתפקים בשינויים קטני-היקף וקטני תקציב.

ייעוץ בזק לעיצוב הבית

פגישה אחת ממוקדת בבית הלקוח, במהלכה יישאל על צרכיו והסגנון העיצובי המועדף עליו. לנכס הקיים יתוכנן שדרוג מזערי, תוך ארגון מחדש של החלל עם הריהוט הקיים ובתקציב קטן, לקבלת תחושת התחדשות. בתום הייעוץ יוכל הלקוח לצאת לדרך עם הנחיות מפורטות, המלצות לבעלי מקצוע אמינים וחנויות עם תנאי רכישה אטרקטיביים.

ליווי וניהול פרויקטים

ניהול פרויקט בניה הינו מרכיב חיוני להצלחת הפרויקט לפי הלו"ז והתקציב שנקבעו מראש.
במסגרת ליווי וניהול הפרויקט: ניהול תקציב והוצאות שוטפות, ריכוז הצעות מחיר, בניית לוחות זמנים, תיאום בין קבלנים, ספקים ויועצים. פיקוח צמוד והקפדה על איכות הביצוע, מענה לתקלות וליקויים העולים בשטח, דיווח שוטף על התקדמות העבודה ועוד.

לקוחות ממליצים

לפגישת ייעוץ אישית

מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

או לחילופין ליצור איתנו קשר 

דילוג לתוכן